27 november 2013

draaien maar

Ik probeerde samen met m'n zussen deze pin uit, het was een succes.
De tollen tolde (wat is dat een raar werkwoord) redelijk goed, maar als het puntje ietwat botter maakt gaat het nog beter.




Veel tolplezier!

20 november 2013

stoer!

Op vraag van mijn zusje maakte ik nog een keer een kaptrui, zonder kap deze keer. Ze had maar 1 eis en dat was dat de trui stoer moest zijn. Dus ging ik naar de stoffenwinkel en kocht daar joggingstof (die trouwens heel warm is vanbinnen) in 2 kleuren: zwart en grijs. Als dat niet stoer.




 
Ze vond hem zeker stoer genoeg.


Het lukt me al veel beter om de naden mooier af te werken.



9 oktober 2013

superdepuper goed nieuws!

Een hele tijd geleden deed ik mee aan een fotowedstrijd van het hoe overleef ik...- tijdschrift om een camera te winnen. Je moest een foto trekken over iets wat jou inspireerde, dus dat deed ik, ik stuurde de foto op en in het mailtje vermelde ik mijn blog ook.
Ik won niet, maar... een paar dagen geleden kreeg ik van een redactrice van het hoe overleef ik...- tijdschrift een mailtje waarin zij vroeg of mijn blog in het hoe overleef ik tijdschrift mocht staan...
Ik was zo blij toen ik die mail las, dat ik direct heel enthousiast een mailtje terug stuurde. De hele dag heb ik nog met een big smile rondgelopen, echt waar, ik ben super content!
Dus 21 november sta ik in het volgende hoe overleef ik...- tijdschrift!

Omdat ik deze datum zo belangrijk vind duidde ik hem natuurlijk aan op mijn kalender.
Ideetje van pinterest. :)