7 april 2013

na 5 maanden...

3 maanden naaide ik niks, maar nu ben ik terug helemaal in actie geschoten.
Zeker omdat ik voor m'n verjaardag een overlockmachine kreeg (dat is niet direct het cadeau dat je verwacht voor een 14 jarige, maar ik ben er super content mee).
Het laatste blogbericht verscheen dan wel 5 maanden geleden, maar dat betekendt dus niet dat ik 5 maanden niets naaide, ah nee. Ik naaide ook een knikkerzakje (bijna klaar), een mislukte rok, een te klein jurkje.
Maar daar heb ik dan ook wel veel uit geleerd, bv. als je twijfelt tussen 2 maten pak dan de grootste maat.

Voor mijn volgende (hopelijk niet mislukte) project wou ik een uitdaging, een kaptrui (uit het boek).
Dit was ook direct het eerste project met de overlock en met tricot (spannend !!!).
Maar het luktte, o wat was ik content.







De trui is verre van perfect maar ik ben blij dat het lukte om 'm helemaal af te krijgen, en het geeft me ook moed om verder te naaien.









de making-off


1 opmerking:

  1. Wauw, wat een tof kado kreeg jij zèg! Een overlock!!! Ben "stik"jaloers, hihihi... Veel plezier ermee, je bent in elk geval al goed gestart met de kaptrui!!! Proficiat..en misschien zien we je nog wel 's bij de knappe knoopjes hè!
    groetjes
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen